Zdarec kolegové..prosím o radu..
Při cestě z dovolené se mi rozsvítila a sem tam blikala oranzova kontrolka řídící jednotka motoru..vždy do kopce!! Na rovince se po chvíli zhasla..jel jsem kopcovitý terén furt nad 2500 otáček kopce jak cip, vedro,...vše ostatní bez problémů..po ochladnutí se zatím nerozsvitila..kdo poradí..? Omega b 3.0 benzin
Řídící jednotka motoru
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Řídící jednotka motoru
Ahoj! Dvacet let jsem jezdil benzínovými šestiválcovými Omegami, z toho deset let béčkovou (FL) 2.6 V6 (Y26SE - v principu stejný motor, jako máš ty.) Zmiňuješ kontrolku řídící jednotky motoru, tedy předpokládám oranžový symbol autíčka s klíčem. Neber to tak, že chci svoji radu jen tak odfláknout, ale jediné, co mohu doporučit, je připojit auto na dobrou diagnostiku, příčin může být povícero a s jízdou v zátěži to vůbec nemusí (a dle mého soudu ani nebude) souviset. Jediným případem, kdy se mi tato kontrolka nejdřív sporadicky a postupem doby čím dál častěji rozsvěcela, byla chyba jednoho z čidel klepání, nakonec jen prodřená izolace přívodního kabelu. Takže diagnostika a zase diagnostika, bez ní se dál neposuneš... 

W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Řídící jednotka motoru
Nene kontrolka vypadá jako oranžový vrtulník..
Re: Řídící jednotka motoru
Ach so, omlouvám se, pozdě jsem si uvědomil, že OB ještě "autíčko s klíčem" neměla, jen tu zobrazenou kontrolku (po FL byly kontrolky dvě.) Stejnak ale doporučuju diagnostiku, ať se máš čeho chytit - příčinou může být jedna z lambda sond, katalyzátor, váha vzduchu, některé teplotní čidlo, poškozená kabeláž... Pokud se přestane rozsvěcet, můžeš být v klidu, ale sleduj to.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Řídící jednotka motoru
Díky moc zatím je v klidu..