Stránka 10 z 11

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 05 lis 2025, 18:53
od Effe
Astra - R@SAG píše: 03 lis 2025, 10:40 Pro začátek mi bude trčrt kabel, tak jak tobě :) :) .

Koupil jsem ale převodník, který umístím k samotné pojistkové skříni na konkrétní pojístku a pak kostru auta. V současné době hledám po světě konkrétní schéma pojistkové stříně, která pojístka je k čemu.

Všude jsem dostal info, že to je tajná informace a ani v autorizovaném servise to nesdělují a jejich cena je cca 5000 - 6000kc za instalaci kamery. To je mazec a protože člověk má znaámosti přes 20 let u značky Opel. Proto jsem dostal příslip od patřičného člověka a uvedenou informaci mi předá.

Pak protažení kabelu přes cele auto k zadní kameře a bude hotovo :D :D :D . No ale to není vše, pak se chystám na vytvoření organizátoru okolo rezervy, kde zůstalo mnoho místa.

Pro tvou Toyotu Corollu mám schéma pojístek zde a kolem zrcatka, to bude někde navod na netu, nebo to protáhnout stropnicí - https://fuseandrelay.com/toyota/corolla-12g.html

Toto je jeste lepsi - https://www.startmycar.com/toyota/corol ... /gen-g12.1

Pak rozbočku na pojístku a hotovo :D :D

Já si to nakonec natáhl v Grandlandu sám pole návodu tady :
https://www.grandlandforums.co.uk/viewt ... f=11&t=625
Na polském Allegru jsem koupil dvě kamery Garmin Dash Cam mini 2 z výprodeje a k tomu dokoupil Garmin parking mode cable (snad se to jmenuje tak) . Ale dělal jsem to až jsem měl po záruce a nějaký dobrák mi na parkovišti odřel nárazník .

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 05 lis 2025, 19:40
od Astra - R@SAG
No já záruku mám 5 let a čekat nebudu. U Astry J jsem měl taky 5 let záruku a dělal jsem to tedy v záruce a mám to tam do teď. No pár týdnů to vydržím s kabelem mimo. Jak bude mít mechanik po rekonstrukci dílny, tak se pustíme na protažení kabelu..

Dnes Astra konečně získala SPZ a zelenou značku jsem si schoval jako vzpomínku 😊. Je to naše 3 nové auto, ale vždy jsem auto přebíral přímo na SPZ.

Teď budu objednávat v Polsku materiál na vytvoření organizér u okolo rezervy a drobné předmětů. Je tam mnoho místa a tak škoda nevyužití

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 07 lis 2025, 07:12
od Astra - R@SAG
Tak včera serkani s kolegou a porovnání našich Aster a to 1.2 Turbo 8st automat a naše 1.2 Turbo Hybrid 6st automat. Protáhlí jsme ventyly a někdo i baterku v režimu SPORT.

Obrázek

Obrázek

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 07 lis 2025, 08:30
od milosh
Pekny, ale kombi za me hezci.

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 07 lis 2025, 19:50
od Tonito
milosh :

Tak to jsem jako nečetl … 😆

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 07 lis 2025, 21:25
od milosh
Ja to napisu podruhy klido :)

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 08 lis 2025, 11:39
od Astra - R@SAG
Tonito píše: 07 lis 2025, 19:50 milosh :

Tak to jsem jako nečetl … 😆
Díky za super pokec a projel jsi se na sedadle spolujezdce, to nemáš každý den. O proti tvé Astře se Hybrid chová úplně jinak, ale máme je oba krásné ty blesky s barvou bez přípatku (základní) :D :D :D

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 11 lis 2025, 12:38
od Astra - R@SAG
Tak se skoro blížíme po 18 dnech k první 1000 km za volantem. Vše nastaveno a jezdí skvěle, přesto zaznamenávám první nemilé zkušenosti v teplotách okolo nuly. Astra nastartuje na elektřinu a ihned přepne na spalovací motor. To je OK, jenže pokud máte nastaveno, že v interiéru chcete cca 22st. tak spalovací motor jede cca do zahřátí chladící kapaliny v motoru na 40 stupňů a až poté začne Astra jezdit i na pouze elektřinu. SW je tedy nastaveno, tak aby prioritně měla komfort posádka v autě a pak se jezdilo ekologicky. Brzdy už si sedli a brzdí opravdu znatelně líp, ale jak tu bylo psáno, nastavení brzd je jiné než zcela vozy s benzinovým motorem.

Oproti Astře J mám s Astrou L Hybrid spotřebu nižší o 1,2 – 1,3 lit. na 100 km. To je opravdu velmi znát a prozatím rekord pouze na elektřinu mám v městském provozu 9 km. Na jednu nádrž jsem tedy najel krásných 950 km (až si motor sedne, věřím že to bude v pohodě i 1000 km). Astra L má nádrž 52 lit. Prostornost i kufr je super. AGR ergonomická sedadla jsou pecka, výhled z vozu super. Pořad si zvykám na parkovací kameru a za deštivého počasí je to částečně horší, není tak ostrá a to i kamery na spodních stranách zrcátek, jak jsou od vody. Za suchého počasí, je vše super.

Matrix světla to je prostě super a musím potvrdit, že naše tuzemská značka a její super model Oktavia tuto technologii světel má katastrofální. Jak tu bylo zmiňováno oslňování protijedoucích aut, případně vozidla před sebou, tak musím podotknout, že tento model to opravdu velmi často to děla. Za to u Opla se na tuto technologii můžete spolehnou, že děla přesně co má.

Astra L mý ale velkou slabinu v jedné věci a to je ukazatel paliva a přepočet na dojezd v km. Nedá se na to úplně spoléhat. Přesněji řečeno stav paliva je OK, ale hodnota dojezdu se mění úplně nesmyslně a už se to hodně probírá v Německu mezi uživateli. Na tento nedostatek upozorňují od samotného začátku výroby Astry L v roce 2022 a doposud nebyla udělána náprava.

Jinak celkově jsem nadmíru spokojen s vozem a nejen já, ale celá rodina. PPF fólie na voze drží a už jsme s tím byl i na wapce. Teď čekám na autokosmetiku pro ošetřování a voskování PPF fólie. Přípravky na alcantaru v interiéru a dokonce přípravek na displeje a speciální microutěrku na tyto účely.

Astra v této barvě je velkým tahounem, mnoho lidí mě zastavuje a říkají krásná barva, můžeme se podívat i do interiéru. Mnoho lidí nechce věřit, že to je Opel. Tak, že teď mám dost často předváděčky auta a někdo chce i svést, tak ho svezu, nemám s tím problém. No uvidíme postupně, jak to bude dál. Začínám motoru trochu zvedat nároky a teď nastane ta správná legrace trápení ve vyšším spektru otáček, aby so to skvěle zajelo. Budu radit pádly pod volantem a tím motor dostávat do jiného spektra otáček než je standardně řazeno.

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 11 lis 2025, 18:39
od milosh
Ohledne elektriky, nemas tam tlacitko ze muzes jet pouze na elektrinu jako to ma toyota?

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Napsal: 11 lis 2025, 19:28
od Astra - R@SAG
Tuto volbu Opel nemá, vše řídí elektronika. Přesto jsem spokojen. Dnes dorazila auto kosmetika pod stromeček 😁😁. Hlavně o péči na PPF folii.

Dnes poprvé jsem krátce na tachometru zobrazil 200 km / h. Nabil jsem baterku na 100% a pak vyzkoušel akceleraci v režimu SPORT z 0 na 200. Vystřelil jsem z výjezdu s čerpací stanice a na to, že to je 3 hrnek, jede to velmi pěkné na 1,5 tuny váhy. Teď se zabývám návrhu 3D organizér u pro místo okolo rezervy. Nakonec asi 3D tisk vyhraje 😁😁.

Teď prohlížím Astra L fórum v Německu a je tam mega info i fotky Aster a inspirace, jak a Astru vylepšit z venku 😊😊.